Jon Arne Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hei.. Lurer litt på hvor man kan skaffe toppakning til en justy 85mod? Og,noen som har erfaringer med Justy'ne? Noe man må være obs på,se etter osv? Håper på svar:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg har byttet top pakning på en subaru 1800 turbo. og den jeg jeg ut hele motoren på. Og da kjøpte jeg pakningen på subaru. Eller så er det vel mulig å få tak i på mekonomen regner jeg med. sjekk på siden dems med reg nr på bilen. Har ikke no erfaring med Justyen desverre. Men lykke til i alefall. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Takk takk.. Har bestilt pakninger nå. Men,noen har som vet tiltrekkningsmomentet? Hvor mange Newton/kg jeg skal skru igjenn med? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Jeg har ett program på den andre pcen. Men får ikke skjekket før imorgen så hvis du ikke har fått noen svar innen da. Så skal jeg se om det er no på justyen der. :) Det var der jeg fikk infoen på det samme på 1800en. Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Åh,ja takk..:) Har ikke fått noe svar nei,har tilogmed ring subaru! Dårlige greier ass.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ja det hørte dårlig ut ja. Hmm rart de ikke kunne hjelpe deg da. Jeg fikk ikke opp justy på dataen. Men fikk opp no som heter 1300 serien. Kan det stemme. har du en 1,3L motor? Og så får jeg ikke laget bilde men kan prøve å lage med tegn her. ------*2----*3------- *6----------------*7 *9-------*1-------*8 -----*5------*4------ Prøvd å lage en blokk :P hehe. Trinn 1: 30Nm Trinn 2: 60Nm Trinn 3: 65Nm Da skal den sitte. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Det var litt jobb med å lage en blokk i tegn. Men den er sånn rekke følgen boltene skal stammen. Håper du skjønte no av. Som sakt så får jeg ikke lagt ut bilder her.:( Og håper dette var til hjelp da. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Er nok kun 1000cmm:P Men kan hende det funker ja. Skjønner tegninga,har den selv:) Bare å begynne fra midten å skru utover parallelt med begge sidene. Takk takk:D Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Bra det var litt til hjelp da. :) Bare hygelig å kunne hjelpe til med en feil motor da. :p hehe Fikk ikke opp Justyen på valget. :( Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg har funnet på justyen. Men er fra 87-89 motorkode EF-10 Trinn1: 29Nm Trinn2: 49Nm Trinn3: 69Nm Så var litt forskellig. *5--------*1-------*3-------*7 *8--------*4-------*2-------*6 Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Ja,sånn var tegninga mi også:) Å det er en EF-10 motor,men 85mod.. Men det er sikkert det samme! Men dette med trinn,hvordan er det? Skal jeg først sette att med 29nm på alle,så en ny runde på 49nm og til slutt på 69nm? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Jepp det er helt riktig.:) Og da skal du se justyen blir så god som ny :D Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ok..Får skifte neste helg. Takker så mye for hjelp:) NÅ er justy`n i hus også,tøff bil:P Er det ikke noe "justy" forum her? Tenkte jeg skulle legge ut prosjektet. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ikke no problem må hjelpe til hvis man har muligheten :) Nei det er nok ikke no justy forum her. :( Er fler som har spurt om det gitt. Men de fleste som har subaru er på imprezadriver klub Norge. Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-svx Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Også får du ha lykke til med skruinga da. :) Siter 1992 Svx 3,3L H6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg