esbandos Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ser bra ut det her.. Hvor skal du gjøre av forsterker og slikt forresten? :p Hvorfor magnetene ut? Ble jo trangt om plassen nedi der pga det.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Forsterkeren tenkte jeg å ha på toppen av kassa, den kommer akkurat under seteryggen. Syntes det er mye finere med magneten ut, å plassen trenger jeg ikke uansett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gleb230fk Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 detta blir bra....men jeg er enig med esbandos og sier magneter inn...ellers dritbra ;) Siter hilsen mikael ;) volvo 240 gle 88 suzuki ts 50 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Grunnen til att jeg har magneten utover er fordi de er noen små skader på membrane på dem, så har reparert litt å da ser de ikke særlig pent ut. Pluss att det ser litt kulere ut nå syntes jeg, å plassen trenger jeg ikke så er ikke noe problem. Har gått litt tregt etter snøen kom, men bilen kommer inn i garasje til helga så blir kansje gjort noe mer da frammover. Det eneste jeg har gjort sia sist er å flytte spilleren lenger ned, der askebegeret er orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Ett bilde av spilleren etter jeg flytta den. [/img] Også grunnen til att det ikke er gjort så mye i det siste. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg