hansol123 Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 legger ut noen bilder jeg tok idag :) ¨ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Bah! Misunner deg for en nydelig bil. ;) vær ordentlig stolt nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansol123 Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 hehe, takker :) er stolt av bilen ja :) tror ikke jeg kunne funnet noe bedre bil for 50k ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Betalte du 50000 for den?? jaja isåfall burde ikke alle disse jalla feilene være på bilen. Ettersom jeg har lest på postene dine,så er det mye tull med den.Til den prisen burde bilen vært strøken å vell så d,spes me tanke på km standen. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansol123 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 betalte 53.500kr for den ja, eneste feilen er gåent hjulager fremme. kjørecomputern osv eksisterer ikke i bilen så vaskelig for den å slutte å funke :P bilen ER så og si strøken uten om en liten bulk på venstre framskjerm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg