Karlsen__87 Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 er det mulig å montere turbo på en opel vectra 1.8i eller 2.0i? evt hva må man bytte ut og hvor kostbart kommer det til å bli. hvor mye HK effektøkning får jeg? Siter 7 måneder igjen til jeg blir 18 kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;) Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern... BMW ///M-Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malte FuelTech Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 det fungerer sikkert men det vil bli veldig dyrt..det er ikke no å satse på..kjøp heller en calibra turbomotor som du setter i..det sparer deg får både tid å penger. Siter -honda cbr 600streetfighter(90) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Det er teoretisk mulig å montere turbo på alle bensin og dieselmotorer. Det man må bytte ut er vel eksosanlegg får å få montere turboen. Når man skal montere turbo må man også få tilført mere drivstoff. Bensinpumpe, bensindyser og bensintrykksregulator er vel det neste etter turbo. Senking av kompresjon er også lurt Det er den billigste og den minst fornuftige løsningen. Effekten øker etterhvert som beholdningen i lommeboken minker. Jeg har aldri utført turbokonvertering, men jeg mener opplysningene mine skal stemme sånn cirka Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mike Sierra Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Sjekk http://www.turbomega.tk/ og http://mamut.com/boostshop Klart det går, men du må regne med at det koster tid og penger. Er du flink til å skru og sveise selv så regn min 10-15 tusen for et budget opplegg. Bør kunne gi 150 - 180 hk Siter MS Audi S4 Renault Trafic Monza 2,5E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Malte FuelTech det fungerer sikkert men det vil bli veldig dyrt..det er ikke no å satse på..kjøp heller en calibra turbomotor som du setter i..det sparer deg får både tid å penger. Enig med deg i det. Stikk til Tyskland og handle deg en brukt sliten Calibra turbo. Ta den med hjem og plukk den i biter. Selg de delene du ikke trenger og finansier hele bilen og turen med dette. Det kryr av billige Calibraer i Tyskland. Fordelen med å ta den inn som delebil, er at du slipper å betale avgiftene på bilen. Kan legge ut en liten veiledning på dette om du vil. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg