w201-2.3 Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 hei har ett problem med att jeg ikke får skrudd av vindusviskeren på min w124. noen som kan ha en ide om hva som er galt? Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Oktober 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Motstanden som sitter inne i bryteren din kan være gåen ? Eller noe brudd med ledningene... Sikkert den første :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Motstanden som sitter inne i bryteren din kan være gåen ? Eller noe brudd med ledningene...Sikkert den første :) ok takker.. da får jeg prøve og bytte den da Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 nå har jeg prøvd og bytte hele bryteren til vindusvisker og lys men får ikke skrudd av vindusvikeren fordet.. noen som har en ide om hva som kan vere galt? Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ligger motstanden i bryteren da ? :S Trodde den lå ved varmeapp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ligger motstanden i bryteren da ? :STrodde den lå ved varmeapp.. har du ett bilde eller noe av motstanden? Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Beklager, er jeg som tuller her :D... Trodde det var varmeapparatet du hadde problemer med... Glem den forrige posten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Beklager, er jeg som tuller her :D... Trodde det var varmeapparatet du hadde problemer med... Glem den forrige posten... oki hehe noen andre som kan ha en ide? Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 feilen ligger muligens i pussermotoren din. hvis det er et lokk på pussermotoren (sånn som på volvo), så kan du skru opp det og gjøre reint med elektro rens og se om det hjelper. har vert borti detta på den første volvo'n min hvertfall (veit dette ikke gjelder volvo, men kan jo hende det er "likt" system) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 feilen ligger muligens i pussermotoren din. hvis det er et lokk på pussermotoren (sånn som på volvo), så kan du skru opp det og gjøre reint med elektro rens og se om det hjelper. har vert borti detta på den første volvo'n min hvertfall (veit dette ikke gjelder volvo, men kan jo hende det er "likt" system) oki da skal jeg sjekke det en dag Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w201-2.3 Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 da har jeg funnet ut att det er vinduspusser motoren som ikke er lik som den gamle gitt. men er det noen som veit hvorfor jeg ikke får blinket med fultlysa liksom når du trykker bryteren inn så skjer det ikke noe men når jeg dytter den ut så funker fultlysa. har prøvd og byttet bryter også men funker ikke fordet.noen tips om hva som kan vere galt. Siter volvo 740 tic 85modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg