Gå til innhold

Kjøpe brukt 740

Ranger emnet


Krisstuz

Anbefalte innlegg

Er ikke mye rust på den. Var under den for noen dager siden, så bare rust på eksosrøra og hengerfeste jeg. Men det er sikkert mer. Ekstrautstyr.. tja. Er nok ikke mye tror jeg. Takluke. ikke elektrisk. Kan ikke komme på noe mer.. Alu på sommerdekk da, men dem er orginale og ikke fine syntes jeg.

 

8c330b15447209.gif

 

24efd015447212.gif

 

Da fikk jeg ordnet bilder

 

edit Disse bildene er noen år så det er andre ekstralys på den nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

86 modell gle har b230e...

 

Rust er det bestandig på en gammel bil, kan nevne noen "fine" plasser på 740:

 

  • Rammevangene, omtrent under fører/passasjersetene ruster innenfra og ut. Bank godt rundt der med en hammer.
  • Bagasjerommet der reservedekket ligger
  • Skjøtene mot hjulkassene bak
  • Batterikasse framme og under vindusspylevæskebeholderen
  • Kanalene
  • Hjulbuer
  • Vangen som går på tvers under bilen der hvor gulvet går over i bakseter.

 

Bank litt rundt på disse plassene.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet at dem er å finne på mange volvoer rundt omkring. Men har ikke tenkt å bruke veldig mye penger på denne bilen. Har kanskje tenkt å senke den, men får se etter hvert. Ingen som har slike brukte felger eller noen andre til salgs.

Men takk for tipset på felger, var jo noen fete der. Må bare ikke få dilla å kjøpe for dyre felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må snart ha på pigg dekk snart uansett... :P hehe..

 

jo, dinna bilen der er de vært og bruke peng på.. :) utrulig lav KM stand.. :) trodde eg hadde lav på min.. :P

 

eg har 205000 etteleranna, nettop inkjørt, din er ikkje innkjørt enda den...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår