Liaes Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hva trenger jeg da? Har en coupe 89mod, men vil gjerne ha snutepanser på den. Hva trenger jeg og skifte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 panser og t stykket med panserlåsen Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liaes Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Ikke skjermer, lykter og frontfanger altså? Hørt så masse forskjellig^^ Da kan jeg altså gå på skroten og få tak i panser fra en 80 sendan f.eks og t-stykke? Hørtes nesten for lett ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 jeg bruker skjermene,lyktene fra b3 på min(som er bygget om til b4) Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liaes Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Flott! Da er det bare og lete etter deler! :) du har ikke tilfeldigvis ett bilde av hvordan bilen din var før/etter ombygging?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 har bare dette dårlige bildet her: Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liaes Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Såg nice ut den! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg