Gå til innhold

Fjernkontroll til B5?

Ranger emnet

Haansi

Anbefalte innlegg

Hey,

Jeg begynte tilfeldigvis å sjekke litt rundt om dette, og ble fort interessert.

Virker jo som om mulighetene er veldig mange..

Så det jeg da lurer på er..

- Er det mye arbeid å installere noe slikt?

- Trenger man noe spesielt fra før av? (ekstrautstyr, etc)

Har sett litt på disse: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=KL800&vg=11308&vgpath=Varekategorier/65/11308

For meg er det da aktuelt med;

- Fjernstart

- Fjernlås

Takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jeg tenkte som sagt på dette for en stund siden.. Er ikke noe spes å satse på.. Isåfall ville jeg heller kjøpt en DEFA alarm med fjernlås til 3-4000 inkl. montering. Så får du det godkjent av forsikringsselskapet i samme slengen, pluss forsikringen din blir billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte som sagt på dette for en stund siden.. Er ikke noe spes å satse på.. Isåfall ville jeg heller kjøpt en DEFA alarm med fjernlås til 3-4000 inkl. montering. Så får du det godkjent av forsikringsselskapet i samme slengen, pluss forsikringen din blir billigere :)

Det har jeg:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Joda, Det blir lagt en liten defa varmevifte under dashen på passasjersia. Så slår den seg på automatisk ved en timer funksjon. Er alltid strøm på batteriet vettu. Den overstyrer bare tenninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider