Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hey, Jeg begynte tilfeldigvis å sjekke litt rundt om dette, og ble fort interessert. Virker jo som om mulighetene er veldig mange.. Så det jeg da lurer på er.. - Er det mye arbeid å installere noe slikt? - Trenger man noe spesielt fra før av? (ekstrautstyr, etc) Har sett litt på disse: http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=KL800&vg=11308&vgpath=Varekategorier/65/11308 For meg er det da aktuelt med; - Fjernstart - Fjernlås Takk for all hjelp :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg tenkte som sagt på dette for en stund siden.. Er ikke noe spes å satse på.. Isåfall ville jeg heller kjøpt en DEFA alarm med fjernlås til 3-4000 inkl. montering. Så får du det godkjent av forsikringsselskapet i samme slengen, pluss forsikringen din blir billigere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg hørt folk snakket om disse ja. Er det bra greier? Får jeg både fjernstart og fjernlås da? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg tenkte som sagt på dette for en stund siden.. Er ikke noe spes å satse på.. Isåfall ville jeg heller kjøpt en DEFA alarm med fjernlås til 3-4000 inkl. montering. Så får du det godkjent av forsikringsselskapet i samme slengen, pluss forsikringen din blir billigere :) Det har jeg:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Er nok og mulighet for fjernstart på DEFA som ekstrautstyr. Men fjernlås får du. Og det er forsikringsgodkjent -da er det bra greier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Det har jeg:D Fungerer det bra? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 DEFA har også utrolig mange tillegsfunksjoner. Som timer på varmvifte, sånn du kan komme ut til varm bil hver morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Tja... si d:) Bråker nå inn i hælvette væffal viss alarmen går:) kjekt med fjernlås da:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hehe :) Får se etter vinteren om jeg kjøper meg en slik! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 DEFA har også utrolig mange tillegsfunksjoner. Som timer på varmvifte, sånn du kan komme ut til varm bil hver morgen :) Det hjelper vel ikke hvis bilen ikke går? Siden jeg ikke har AC? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Joda, Det blir lagt en liten defa varmevifte under dashen på passasjersia. Så slår den seg på automatisk ved en timer funksjon. Er alltid strøm på batteriet vettu. Den overstyrer bare tenninga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Stiiiiilig. Da slipper man jo at bilen går også (bensinbruk). Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Stiiiiilig. Da slipper man jo at bilen går også (bensinbruk). Stemmer det, smart du er Hansi ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Takk rune, varmer å høre! :) Haha.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Vel, hvis du vil ha kupévifte burde du også montere motorvarmer da, eller på våre biler, væskevarmer. Også må du passe på at du får med lader, ellers er batteriet tomt for strøm når du kommer ut om morningen :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg