Gå til innhold

Corsa World Cup NR 2 og 1 =)=)!!!

Ranger emnet


corsaforever

Anbefalte innlegg

Skjer ikke stort. Må kappe litt i hjulbuene for at de nye felgene skal påsse, stagene har jeg ikke hørt noe om ennå. (hørt no rykter om at bsbildeler ikke er verdens raskeste) Har en garasje som må ryddes før jeg kan få inn bilen, først da det begynner å skje noe. Du får si ifra hvis du finner no billig/bra grenrør. Om noen måneder ryker vel baksetene også, da blir det bøtteseter:P

 

ja okey, måtte kappe litt av hjulbuene jeg oxo, e jo et helvette å skaffe felger til disse bilene om man ikke kapper:P, hvilke felger skal du ha?

BsBildeler har en tidens til å være gaanske så trege, så det er bare til å mase :), skal du fjerne katylosator eller beholde den?

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja okey, måtte kappe litt av hjulbuene jeg oxo, e jo et helvette å skaffe felger til disse bilene om man ikke kapper:P, hvilke felger skal du ha?

BsBildeler har en tidens til å være gaanske så trege, så det er bare til å mase :), skal du fjerne katylosator eller beholde den?

 

Har de felgene som er på bildet jeg postet. De subber i fartsdumpene.

Tenkte jeg skulle fjerne den ja, vet du om hvor mye effekt det gir? 3-4 hk? Kan vel ikke være så mye. Er ikke sikkert jeg fjerner den før jeg har byttet grenrør.

-

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja det er rundt 3.4 hester ja, du merker det såvidt, du får jo kjøpt sport katylysator oxo, da for du bilen eu godkjent neste gang den skal inn, så slipper du å stresse med d :P, har hørt at det er akkurat det samme med eller uten sport katylysator, bare avgassene fra eksosen blir holdt etter standard, snakket med en på quality, han sa at du fikk gode til 1500kr, lurte på å gjøre det med tiden.

er det 8" felg du har? vet du hva ET felgen er?

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev av listene på siden i dag, synes bilen var mye penere uten! det bør duog gjøre. jævlig jobb å få av limet men=P

 

hehe ja vet, har allerede gjort det, om du har varmepistol går jobben som smør, men eneste jeg fikke skille der listen hadde vert, kjipt, men får hive døren inn på lakk behandling med tiden

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

nei nei, dette hører hjemme under bilen din den, den kan byttes ut med den du har, mener den hører hjemme framme under bilen, du ser det når du gjekker den opp ;)

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått feil da=( Bestilte jo til bak. Er det i det heletatt vits å montere den? Hvis den bare erstatter noe som allerede sitter der er det jo bare tull egentlig!?

 

Får vel mer ut av staget bak?

 

jo du gjør får sånn sett det, eneste er at du kan få det stivere ved å stramme den opp, men hvorfor ikke ha begge deler :)

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår