Gå til innhold

Corsa World Cup NR 2 og 1 =)=)!!!

Ranger emnet


corsaforever

Anbefalte innlegg

  • Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, har både framme og bak, prisen på framme tror jeg betalte rundt 1500kr på bsbildeler, det er da justerbart så da får du det "lille ekstra" ;)

Bak betalte jeg vel en 1000 lapp for, det er bare strake staget fra støtdemper til støtdemper, men hjelper godt på stivheten =)

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har både framme og bak, prisen på framme tror jeg betalte rundt 1500kr på bsbildeler, det er da justerbart så da får du det "lille ekstra" ;)

Bak betalte jeg vel en 1000 lapp for, det er bare strake staget fra støtdemper til støtdemper, men hjelper godt på stivheten =)

 

Bestilles i morra;) Tenkte kanskje jeg skulle legge ut litt om min corsa også. Gleder meg til å se mer!

-

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som skal gjørest enna :P,

Innvendig skal jeg ha svart skinn bøttestoler med justerbar rygg

Sy om dørtrekkene til skinn oxo baksetene

jeg Har nå blått lys i hele dashbordet og hvite instrument skiver,

Bagasjerommet skal bygges om slik at anlegget kan få sitte godt baki der :P

Toning av rutene kommer en gang

Og en gang skal det komme Calibra Turbo motor i hun, men bare tid vil vise når det blir :)

Det samme gjelder hellakering av bilen =)

men har veldi mye tanker i hodet mitt, så det kommer noe nytt hver vinter sessong.:P

 

Hva planer har du av corsaen din da?

Forsten, den ser strøken ut ;)

Endret av corsaforever

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva planer har du av corsaen din da?

Forsten, den ser strøken ut ;)

Kult.

 

Neh, nå er bilen en bruksbil til jeg kjøper meg en ny.

Har lyst til å ha bilen så orginal som mulig fra utsiden.

Frem til nå har jeg byttet skiver og klosser foran, fjernet rust på dører + masse slitedeler for å få bilen i så god stand som mulig.

Planer er vel:

- Ny spiller og høytalere i hele bilen+sub

- Senke

- Bøttestoler foran

- rive ut bakseter osv

- nytt innsug

-

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Skjer ikke stort. Må kappe litt i hjulbuene for at de nye felgene skal påsse, stagene har jeg ikke hørt noe om ennå. (hørt no rykter om at bsbildeler ikke er verdens raskeste) Har en garasje som må ryddes før jeg kan få inn bilen, først da det begynner å skje noe. Du får si ifra hvis du finner no billig/bra grenrør. Om noen måneder ryker vel baksetene også, da blir det bøtteseter:P

-

 

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår