Gå til innhold

nervøs før oppkjøring!

Ranger emnet


aleks_nh

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når jeg hadde det som kalles for en prøve-oppkjøring strøk jeg med glans, og var mye mer nervøs da enn på den skikkelige oppkjøringen, men jeg sto jo når jeg virkelig hadde oppkjøringen. faktisk med 0 feil;) Som sagt før, følg med på skilting og les veibildet osv. Det er over fø du vet ordet av det;) Absolutt ingenting å bekymre seg over i det hele tatt. Tenk positivt så går det bra skal du se;) Sensor kan ikke ta deg på å kjøre feil hvis du skulle være bekymret for det. Og med det mener jeg at hvis sensor sier du skal ta til høyre i for eksempel i en rundkjøring o.l og du kjører rett frem/til venstre eller hva det nå skulle være, kan han ikke gi deg feil for det. Jeg kjørte feil 2 eller 3 ganger:P Men ihvertfall lykke til;) Går bra det der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hadde oppkjøring var jeg greit nervøs de første meterne men så roet alt seg, så kom jeg til et kryss med masse linje skilter osv, sensoren sa: sving til venstre her, jeg begynte å blinke å så ombestemte jeg meg fordi jeg trodde han prøvde å lure meg hehehe noe som han ikke gjorde, men jeg besto jeg pga jeg var flink til å rette opp feilen å blinke pent tilbake der jeg begynte hehe. Når han spurte hvorfor jeg ikke svingte opp der han sa ble jeg nervøs ass trodde jeg skulle stryke da men neida :)... Så den følelsen som kom etterpå var helt syk når jeg besto altså. veldig ekkelt å kjøre på veien helt alene "lovlig" :)

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...det er godt uansett ! ;)

 

skal love deg en ting DCA, ingenting trøster bedre enn brytedrammen! etter å ha kabla på leggen... f.eks dratt av eller noe sånt;)

 

får jeg lov å gratulerer trådstarter? gikk det bra?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag. Jeg strøk selv på prøveoppkjøring, men kjørte for det opp med 0 feil! Har kanskje noe med at man kjører med kjørelæreren og alle de tingene han noensinne har sagt til deg flyr rundt i hodet ditt på en gang, mens når man sitter med sensor blir man litt mer avslappet? Det ble jeg i allefall.. Sett igang en samtale og det burde gå så bra :)

-'86 Toyota Celica

x'91 Audi 80 (Påkjørt -> Skrap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Enten det eller så sitter han et sted og griner.

Vi håper på det første! :)

 

Husker ikke hva jeg gjorde dagen jeg fikk lappen jeg?

Cruiset rundt i en Land Rover?

Ikke spesielt spennende bil å kjøre første dagen..

Tydeligvis så lite spennende at jeg ikke husker noe.

 

Selv kjørte jeg Audi S6 96modell første dagen, 14 timer uten pause nesten, haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår