cd-marker Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Jeg må skifte bremseklossene foran på scooteren min til helgen, tenkte å prøve selv pga calipperen sitter slik at det er lett å komme til. Det store spørsmålet er, hvordan skifter en bremseklosser? Det jeg kan se er at bremsecalipperen er festet til gaffelen med to bolter og selve calipperen med også to. Er det bare å skru løs den fra gaffelen og så fra hverandre? her ser dere også litt hvordan bremsene foran ser ut... http://w1.403.telia.com/~u40305761/filer/093.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 På biler er det stort sett bare og skru vekk calipern og klipse løs klossene som ofte bare sitter fast med clips.. :) ?? prøve og feile ?? :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg