d2001 Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Hei, finnes det tuningfirmaer rundt østlandsområdet (helst Oslo/Akershus) som har stylingsdeler til Mercedes C-klasse (den nyere typen, 01'/02'/03' modell)?? Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by d2001 Hei, finnes det tuningfirmaer rundt østlandsområdet (helst Oslo/Akershus) som har stylingsdeler til Mercedes C-klasse (den nyere typen, 01'/02'/03' modell)?? Takk. Rieger har bra styling til 180 c. 02... Hvem som markedsfører vet jeg ikke.. men siden du har en så ny merche så kan du jo dra til tyskland, kjøpe styling og kombinere julegave handlinga samtidig:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by AXi0N Rieger har bra styling til 180 c. 02... Hvem som markedsfører vet jeg ikke.. men siden du har en så ny merche så kan du jo dra til tyskland, kjøpe styling og kombinere julegave handlinga samtidig:) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 rieger er vel de med mest utvalg ja, bortsett fra brabus og amg.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
njadve Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 MB-forhandlere selger AMG-styling,tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaZoR_ Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 jeg ville personlig gått enten for brabus, AMG eller DTM stylinga til MB.. alle sammen er fete.. noen mer ekstreme enn andre men.. ;) Siter Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite. Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleXx_X Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 jeg har foresten HELT ny rieger styling liggende til bilen din, fikk feil når jeg kjøpte til min c klasse(w202) og fikk ikke levere de inn igjen.. =( meget fin styling.. selges komplett heilt nytt, med monteringskit og tuv papir osv.. Billi!! =) Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenna Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hauk motors i Skien selger AMG-styling til denne bilen mener jeg, prisen er heller ikke noe å si noe på. Gå inn på http://www.mercedesdeler.no og sjekk der, står det ikke der kan han sikkert skaffe, snakk med Vegard som driver det. Siter 01`Porsche 911 Turbo 04`BMW 530 DAT, konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg