SjefsGriseBuve Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg tror jeg har fått lekkasje i klimaanlegget mitt. Jeg etterfyllte gass men etter noen mnd så var det tomt igjen. Trenger dette være kostbart og fikse, er det noen som har opplevd lignende? Siter 97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg) 92 Ford Sierra 2,0i (selges) 90 VW Corrado G60 (spiker) 92 Ford Scorpio 2,0i (spiker) 92 VW Golf II 1,6TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.