sirsnare Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Har tenkt på å få inn no voltmeter i bilen min,så jeg kan overvåke litt, og fant en tempratur og volt måler på samme instr. på en bileXtra butikk i nærheten her..Denne skal visstnok kobles i sigarettenner`n og en ledn. til batteriet.. Er denne voltmeter saken til å stole på??Eller burde jeg koble en til strømmen til forsterker`n(e) ?? Tenkte at om det funker og er til å stole på så får jeg med termometer i samma slengen :p . Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Bilextra er jo ekte kvalitet :) må vell bli en vurderings sak hvor nøyaktig du vil ha det :) Men, trenger ikke være så avansert for og vise hvor mange volt du har i systemet.. :) det der fungerer sikkert helt fint :) få de til å vise deg på et av batteriene de har i butikken sin? ;) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Har sett hvordan det fungerer, i bilen til bror min,men han har liksom ikke akuratt så mye bilstereo at det gjør utslag på strømmen, så vet liksom ikke hvordan det er på ..tja..reaksjonstid på basslag feks.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Regner med at den er digital... Da blir det vanskelig å se nøyaktig hva som skjer. Om den ikke har funksjon for maks og min spenninger da... Får du tak i en analog, ser du hvordan nåla hopper i takt med musikken. Uansett. Koble voltmeteret over der hvor det er viktig å vite spenningen... Direkte på forsterkerens pluss. Uvesentlig å vite hvilken spenning du har på batteriet. Om ledninger og koblinger er for dårlig, vil du ha stor variasjon på spenningen over batteri, henholdsvis forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Det var vel egentlig dette jeg regna med, så da går jeg heller for en analog, litt morsommere å se på den enn digital. :) hihi Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[TaFFy] Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 det ultimate å ha i bilen må jo da bli denne fra coolermaster.. opprinnelig for pc, men ikke umulig å bruke i bilen :D at den i tillegg er pen og se på gjør jo ikke noe det heller ... Coolermaster Musketeer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Desember 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2003 Går nok dårlig det... Den der måler bare til 12v. Dynamoen skal gi 14,4v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg