Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kan ikke si meg enig. Jeg > rune Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Rune er THE hunk ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kan ikke si meg enig. Jeg > rune Jeg trenger ikke si imot deg -andre gjør det for meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 :\ Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jeg trenger ikke si imot deg -andre gjør det for meg :) Respekt er no man opparbeider seg vettu ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Respekt er no man opparbeider seg vettu ;) Og det gjør man ikke gjennom å teste spill.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Gjør man vel. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Kanskje innenfor WOW-kretsene;) Helten på TG:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 "All hail the mighty Hans!" Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Aldri spilt wow, og kommer aldri til å gjøre det heller! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Du er in the game, one way or another;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 faen, wow er så leit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Tenk på dem som sitter hele døgnet og spiller det. Verste av alt er jo at de faktisk betaler for å få spille et spill de allerede har betalt for å få spille i utgangspunktet. Hvis dere hang med på den ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jepp, koster vel et par hundre i kvartalet eller no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ja, det er bra sykt. Er vel 200kr for 2 mnd eller noe. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg