Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ikke meg :( Er det fordi jeg er svart? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Of course! Har du ikke merket at verden er i mot dere? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 lol :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Jo :( Haha :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ikke meg :( Er det fordi jeg er svart? No sånt:) Fant ikke ut det før jeg hadde lagt deg til jeg :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Stakkar, ble du skremt? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Stakkar, ble du skremt? Nja... må innrømme at jeg skvatt litt når det spratt en neger opp i tilnærmet fullsize på skjermen når jeg satt her i mørket alene:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hahahahah! Ja, du får begynne å låse sykkelen fra nå av. KANSKJE JEG STJELER DEN! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Sover med lyset på, så ikke du kan gjemme deg i mørket nå :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Damn :( Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Så nå er jeg trygg :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hun så ikke så gale ut da! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hun så ikke så gale ut da! Det jeg skal si nå, sier jeg på PM :P Hu leser her :P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Rune vinner i hvertfall zeh hunk-contest av "A4-gutta" på facern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 He's number one ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg