killer1988 Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hei, skal kjøpe min fyrste bil, ein Ford Mondeo 2001 modell som har gått ca 115.000km og går for ca 140.000kr Teknisk info: Ford Mondeo Trend 2001 ¦ Årsmodell : 2001 ¦ Km. stand : 115450 km ¦ Motor : 2.0i l ¦ Effekt : 145 hk ¦ Drivstoff : Bensin ¦ Farge : Blå ¦ Karosseri : Sedan ¦ Antall seter : 5 ¦ Type : Personbil ¦ ABS-bremser ¦ Antispinn ¦ Antiskrens ¦ Servicehefte ok ¦ Varmeseter ¦ Tåke - grøftelys ¦ 1 eigar/brukar ¦ Varmetråder i frontrute ¦ ESP - antiskrens ¦ Ute temp måler ¦ Heving/senking forseter ¦ Vinterhjul ¦ Metallic lakk ¦ Sentrallås ¦ El. vinduer ¦ El. speil ¦ Servostyring ¦ Klimaanlegg ¦ Bi-Xenonlys ¦ Tilhengerfeste ¦ Radio/CD ¦ Kjørecomputer ¦ Kollisjonsputer (foran) ¦ Kollisjonsputer (sider) Denne er bortimot perfekt, eg snakka med ein i mekanikar-faget og han sa at eg sikkert kunne prute den ned 10.000 kr. Har VELDIG liten peiling på bil generelt, fattern har ein mondeo 2001 modell og eg synest den er veldig god å køyre. Kva meiner dere om den? (ford mondeo 2000 er ute av bildet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Litt usikker på jubileum, men uansett så er det en annen bil enn 2001 modellen.. Har en 200 modell selv, men den har gått "noe" mer. Helt grei bil Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killer1988 Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Okay, takk for hjepa. Eg får nok meir info om den i løpet av nokon dagar no, eg legg det ut her når eg får vite meir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killer1988 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 <Ford mondeo 2000> Okay, no har eg prøvekøyrd bilen og kan utan tvil seie at det er den styggaste mondeoen eg noko sinne har sett. Det var vist ein coupe og har den styggaste ræva eg har sett. Alt det andre (interiør og det tekniske) vart perfekt på den bilen, men den var ikkje for meg. <\Ford mondeo 2000> Men deretter fekk eg sjå på ein Ford Mondeo 2001 modell som har gått ca 115.000km og går for ca 140.000kr Teknisk info: Ford Mondeo Trend 2001 ¦ Årsmodell : 2001 ¦ Km. stand : 115450 km ¦ Motor : 2.0i l ¦ Effekt : 145 hk ¦ Drivstoff : Bensin ¦ Farge : Blå ¦ Karosseri : Sedan ¦ Antall seter : 5 ¦ Type : Personbil ¦ ABS-bremser ¦ Antispinn ¦ Antiskrens ¦ Servicehefte ok ¦ Varmeseter ¦ Tåke - grøftelys ¦ 1 eigar/brukar ¦ Varmetråder i frontrute ¦ ESP - antiskrens ¦ Ute temp måler ¦ Heving/senking forseter ¦ Vinterhjul ¦ Metallic lakk ¦ Sentrallås ¦ El. vinduer ¦ El. speil ¦ Servostyring ¦ Klimaanlegg ¦ Bi-Xenonlys ¦ Tilhengerfeste ¦ Radio/CD ¦ Kjørecomputer ¦ Kollisjonsputer (foran) ¦ Kollisjonsputer (sider) Denne eg også bortimot perfekt, eg snakka med ein i mekanikar-faget og han sa at eg sikkert kunne prute den ned 10.000 kr. Kva meiner dere om den? (ford mondeo 2000 er ute av bildet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hvorfor poster du samme greia om igjen? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killer1988 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Eg hadde fyrst posta om ein 2000 modell, men etter å ha testa 2000 modellen (som ikkje falt i smak) har eg sett på ein 2001 modell. Eg har redigert fyrste posten deretter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Sjekk innerkanter på dører/panser/bagasjelokk for rust. Sjekk klimanlegget. Sjekk bremsene bak og sjekk endeledd og forfjærer. Sjekk traversforinger bak og sjekk for raslelyder fra innsuget på tomgang. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg