Sørlie Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Vil igjen anbefale FK sport edition +Dette settet har hardhetsjustering også. Min står på det mykeste nå, og det gir fin kjørekomfort. Settet er også utprøvd på bane,med demperne innstillt på medium. Kjøpte settet mitt av Tom Are Andresen i VW Audi klubben. Håkon Sandberg(Polardego) skaffer også FK billig. Okei! Ja, har sett litt på det, og det er noe slikt jeg er ute etter, der jeg både kan stille inn i høyden og hardheten! Skal høre litt rundt, så får jeg se om jeg finner noe! :) Takk skal du ha :D Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørlie Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 hehe.. ble litt off-topic menneh sånn er det bare :Psend mail til FK importørene i norge og hør med de om hva de evt kan få tak i og evt priser på det :D Sånn er det bare, jeg sier ikke noe :p Takk skal du ha, skal prøve å få sendt en mail dit! :D Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Viss man kjøper senkesett for å justere det opp kan man jo bare la være:) juster litt opp da vel så slipper du at det er ubehagelig stivt.hehe...:).. er ikke meninga at de skal justeres helt ned vett.. er ikke laget for å ha samme "comfort" ved skamsenk... det er faktisk en grunn til att settene er kun godkjente ned til enn viss senk f.eks.om de er justert helt ned vil demperne være helt stive pga at de ligger nesten i bunn og du har ikke noe form for fjæring.. kun rebound. skal ikke si at vmaxx lr noe annet billigsett kan måle seg mot sett som koster 10 000 og opp mn de er ett alternativ til de som ikke vil betale dyre dommer for senk...:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørlie Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Viss man kjøper senkesett for å justere det opp kan man jo bare la være:) Hehe, det er sant :p Mulig det funker bedre med heisesett da gitt. Høhø:pimp Flere som vet om hvor jeg kan få tak i Fk sport edition+ settet? om dere vet så skrik ut! :) Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Flere som vet om hvor jeg kan få tak i Fk sport edition+ settet? om dere vet så skrik ut! :) Espen ebay.de Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sørlie Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 ebay.de Er ikke kjent med handling i utlandet akkurat, men ser jo ut til at det blir en del billigere da! Noen som kunne ha hjulpet meg litt med det? Med tanke på at jeg må få det hit til Norge. :) Mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Faudo Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 http://www.autospar.no/goxpage00000058dbmVWGOLF%203.html høsttilbud.. har ikke peiling på kvaliteten over dette senkesettet men justerbart til 3 lapper Siter BMW E46 2003 VW Golf MK 3 Cab. Solg Volvo S40 - Solgt Prosjekt VW Golf Mk1 1,5 C Prosjekt tråd fra VW Golf Mk1 Owners Club. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 GA, med bilde av H&R, ser sånn ut i hvertfall. Da hadde jeg krevd H&R til den prisen :D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg