MetooKnarf Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hei Er helt ny som medlem, men har vært innom forumet gjevnlig siden jeg kjøpte Skoda for ca 2 år siden. Mye bra tips og triks her, og ikke minst alle dere som modifiserer biler. KUULT. Over til mitt spørsmål: Jeg var så uheldig i sommer og fikk knekt en av "rettningspinnene" på vifteuttaket i midten av dashbordet. har forsøkt å finne ut av hva denne egentlig heter og eventuelt hvor og hva en ny koster. Er det noen som kan hjelpe. Vare nummer tror jeg er dette: 1U0820951 47H Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 du snakker om selve luftdysa nå ja? Og ene "sprinklen" er ødelagt? Regner med at hele dyseenheten er det du må bytte. Sikkert av typen hvor du må bøye fri noen mothaker eller løsne noen klips. Tror ikke det skal være en helt avskrekkende sum på det om du stikker innom Albjerk og forhører deg ;) Men kan godt tenkes det er bestillingsvare. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetooKnarf Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 du snakker om selve luftdysa nå ja? Og ene "sprinklen" er ødelagt?Regner med at hele dyseenheten er det du må bytte. Sikkert av typen hvor du må bøye fri noen mothaker eller løsne noen klips. Tror ikke det skal være en helt avskrekkende sum på det om du stikker innom Albjerk og forhører deg ;) Men kan godt tenkes det er bestillingsvare. Det er denne jeg snakker om ja. Vet ikke om delenummeret stemmer da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Hei og velkommen. Ja eller så er det sikkert X antall av disse på høggeriene, siden du bor i drammen kan du ta en kjapp tur innom Norsk bildelesenter, for der står det en vraket Octavia 2003 mod.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetooKnarf Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Takk for tipset Ole-Mann. Skal kjøre opp en dag til uken. Må kjøre ved helgen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 åssen modell har du da? har de senter dysene jeg som jeg ikke trenger, kan kjøpe de hvis du har samme dash som meg Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetooKnarf Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 åssen modell har du da?har de senter dysene jeg som jeg ikke trenger, kan kjøpe de hvis du har samme dash som meg Nicolai: Jeg har en 2003 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 da har du samme dash som meg. det eneste jeg ikke har på den midtdysa er varsel bryteren fordi den bruker jeg selv og det octavia dekselet i midten/ rundt bryteren/releet. men fargen på dysa di da? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetooKnarf Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Tror det er ONYX - SORT er det i hvert fall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 samme som meg da. har ikke sett noen styla skoda i dramen jeg? åssen ser bilen din ut egentlig? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetooKnarf Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hehe. Min er nok ikke stylet. Det er en helt vanlig familiebil. Har desverre ikke bilder av den pr idag. Ser meg selv som en middels bil entusiast, men det smitter å lese på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Oktober 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 det er sant. er litt over masse middels intressert i skoda jeg da. åssen motor har du egentlig? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg