Sigillum Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Sitter med en A3 2005mod 2.0TDI nå som jeg skal bli kvitt, Har blitt enig med en fra larvik om kastebytte av bil, Skal få 25 imellom. Er vel kanskje ikke det lureste bytte sånn økonomisk sett men det har alltid vært drømmebilen min så klarer ikke tenke med "hodet":P Bilen ligger på autodb.no, Rød bil fra Vestfold. Var å prøve kjørte den å den så helt strøken ut, En manns eid å ikke noe mikk makk:P Tror dere at det er et fornuftig bytte? Sindrus* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Løp å kjøp sier jeg :) En utrolig sexy bil i mine øyne, og baktrekk+2-300hk+noe jævlig med turtall er å blir morsomt ;) Det du må tenke på er overhaling ved 100k, men det er noe man må regne med på turtallsmaskiner. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fonnen Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Du kommer ikkje til å angre på dette..vurderte faktisk å kjøpe den bil selv for en stund siden, men klarte å holde meg unna så vidt :) tror den bilen skal vere i god stand oxo Mazda rx7 FD TWIN TURBO *Solgt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg