golf 1.8 16v Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Har ein golf 1.8 16 v med følgende problem: ¤Kommer ikke bensin ut dysene! ¤Pumper kun ut bensin te kaldstart dysa ¤Men bensinpumpa pumper heilt fram til bensinmengdefordeleren. ¤Har byttet bensinmengdefordeleren (brukt) men dette hjalp ikke. Kan jo være at den eg fikk var også ødelagt.. ¤co er ok ¤tenning er ok TILLØP Rett før bilen stoppet så, gikk det ei stund før den ville dra opp på turtall.Måtte gi litt gass og så kom den sakte men sikkert..så lenge den var over 2500 gikk den som normalt.. antok at det var tenninga.. så leverte bilen inn på verksted og fikk stilt tenninga.. Når eg hentet bilen ville den kun gå på lavt turtall..medmindre eg startet bilen og ga rikeleg med gass.. men no er den heilt død.. får eg ikke noen oppklarerende svar snart må eg ta ein viking begravelse,på den stakkars golfen min.. Siter 83ford sierra cupe 2.0 cl 87ford sierra sedan 2.0 cl 88ford sierra sedan 79opel ascona b 2.0sr 87peugeot 205xs1.4gt 89Golf2 1.8 gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Tiper på bensinmengdefordeleren..... Men får ikke den et signal fra et eller annet? Har bare hatt digifant på mine da...... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 har du byttet dysene med andre? da er jo det mest sannsynlig mengdefordeleren som er noe rape gale med, siden tomgangsdysa får bensin. kan det være trykkproblem i systemet? for lavt kontrolltrykk f.eks? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf 1.8 16v Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 alt av trykk skal være greit.. nytter ikke å bytte ut dysene.. bensinen kommer allekavel ikke ut bensinmengdefordeleren..som sagt spruter bare kaldstart dysa.. Siter 83ford sierra cupe 2.0 cl 87ford sierra sedan 2.0 cl 88ford sierra sedan 79opel ascona b 2.0sr 87peugeot 205xs1.4gt 89Golf2 1.8 gti 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg