MortenseN Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hei! Jeg kommer med et standard spørsmål :) Jeg har koblet alt klart til anlegg i bilen, men mangler bare strøm... Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom den hersens torpedoveggen. Noen som har tatt strømkabel gjennom den, som kan forklare litt hvor man kommer gjennom uten og borre.. Hadde noen hatt bilder hadde det vært helt perfekt! Har funnet noen bilder men virker ut som at det er på en bil med en annen motor. Det er en Golf 1.9 TDI 99 Modell Håper noen kan hjelpe meg litt her :) Thomas Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 http://www.bilforumet.no/golf-iv/65347-torpedovegg.html Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 http://www.bilforumet.no/golf-iv/65347-torpedovegg.html Har søkt over hele forumet. Men er det noen forskjell på diesel og bensin på disse gjennomføringene ? Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Skru av dekslene under rattet (sikringsboksen og den veien.. er en gjennomgang der, litt vanskelig å finne siden det sitter sånne matter der, men du finner den til slutt :D Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Skru av dekslene under rattet (sikringsboksen og den veien.. er en gjennomgang der, litt vanskelig å finne siden det sitter sånne matter der, men du finner den til slutt :D Så den gjennomgangen ligger under de mattene :o ? Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Ja. Du ser ikke hullet, men føl deg fram, husker ikke helt om det ligger kabble gjennom der. Men ligger litt nedenfor rett bak rattet. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtrail Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Låner tråden litt. Har en ganske så kort strømledning, (stått i en annen bil) så trenger et hull på sjåførside hvis det fins. har lett LENGE med lommelykt i motorrommet men eneste jeg ser er varmedeksel. har funnet 2 gjennomganger ved viskeroverføringa, noen som vet om det går ann å bruke en av de? Siter kjøre: VW Golf 1,9 TDI 2003 VW Boble 1300 1966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 rett over clutchen er det en gummipropp, trykk den ut så har du hull... Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtrail Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 ok, takker Siter kjøre: VW Golf 1,9 TDI 2003 VW Boble 1300 1966 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg