peeet Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Heisan! Jeg er ikke 18 enda, men ser på bil til rund 40-50 k. Og det jeg lurer på er, er dette et bra kjøp? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14754048&sid=xz2cbawkCvY985152&WT.svl=Bilde den ser i allefall drit chill ut inni! og et realt annlegg er jo ett pluss. men ser det "bare" er 118 hk, er det dyrt å "trimmen" opp til rundt 150 hk? Men hvis dette ikke er et veldig bra tilbud, kan dere hjelpe meg med å finne en fin bmw 3 eller 5 serie til rundt 40-50k? Det er vesentlig at den er chill inni. skal jo sitte der noen timer i året:P Jeg har ikke mye peil på bil enda, så det er bare å pompe på med hva som ikke er bra, og evt bra med bilen.. mvh: petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simah Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hel og pen bil. Påkostet mye ser jeg, virker ok. For å få mere krefter kan du jo søke litt mot 320. Siter http://www.sbfoto.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peeet Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 jepp, har sett en del på 320, litt mer futt i den, men finner ingen som er fine utapå og inni til 40-50k :P Det er bare å legge ut linker som dere ville sett på om dere var meg:p takker for all hjelp jeg kan få Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Jeg ville gått for 320. Mye bedre biler generelt. hvertfall motormessig. Siter 1993 BMW 325 Turbo Intercooler 1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler 1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endreebj Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg kjøpte nettop en 318is, som er sportsutgaven av 318i med ca. 140 hest. Det er en kjempefin førstebil med passe bra futt. Er du heldig kan du finne en velholdt 318is til ca. 50k. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14750574&sid=xz8rbea91Zo151421&WT.svl=Link litt m-tech på denne, så blir det en kjempe fin bil! eller du kan ta en titt på autodb.no og søke på 318is. Lykke til med kjøp;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peeet Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 takktakk, har sett en del på den ja, og den en kjempe fin, men det er ikke airbag på den, det er jo et minus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Spør du meg var den helt jævlig inni. Billige setetrekk og fake treverk. ..og at en bil er nylakkert er ikke alltid et pluss. Jeg hadde ikke kjøpt en nylakkert bil uten å ha sett bildedokumentasjon fra lakkeringsjobben (evt. kvittering). Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strnd Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg ville ihvertfall gitt blaffen i motor på min første bil, når man gjerne handler med begrenset budsjett. Mye bedre å ha en bil man trives i, enn en skikkelig driter med diger motor og stor appetitt på drivstoff. Siter '98 535 '89 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jeg ville ihvertfall gitt blaffen i motor på min første bil, når man gjerne handler med begrenset budsjett. Mye bedre å ha en bil man trives i, enn en skikkelig driter med diger motor og stor appetitt på drivstoff. Jeg angrer ikke på at jeg valgte en forholdsvis stygg førstebil med turbomotor fremfor komfor/utseende. Dette er opp til hver enkelt hva de foretrekker, så la nå gutten bestemme det selv. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Spør du meg var den helt jævlig inni. Billige setetrekk og fake treverk...og at en bil er nylakkert er ikke alltid et pluss. Jeg hadde ikke kjøpt en nylakkert bil uten å ha sett bildedokumentasjon fra lakkeringsjobben (evt. kvittering). Samme tenkte jeg da jeg så bildene, den er jo orginal bortsett fra billig ratt-trekk, setetrekk og girkule (mulig du får alt på biltema om du liker det).. Bilen har blitt nylakkert samtidig som den har fått byttet frontrute, airbag og oppheng m/bremser.. Møte med elg ?? eller kanskje Tre/busk e.l. ser selger er kvinne ;) Hva ligger i et anlegg på 900W ? Men bilen var jo ellers fin da, følger det med 2 eller 3 sett felger ? Hadde selv aldri gitt 50K for denne bilen, men trenger ikke være et dårlig kjøp for deg.. Edit: hva med en av disse ? alt etter hva du liker (Hadde selv sett på den siste)... 318is Coupe Skinn 316i 98mod E46 litt rep. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 ville nå ikkje kjøpt 316 visst du vil ha meir krefter enn det er i 318. sjekk den hule kanalen, den som er under dørene, det kan ha blitt hull visst dei ikkje har brukt rett jekk. som første bil så er det at den går fint og starter, visst du pendler eller kjører ein god del så er det ein for del med ein litt mindre motor. utseene kan du fikse på sjølv visst du gidder, men så lenge den er greit ut og det ikkje er rust så er det ein god bil. det er ikkje sånn at du blir kasta bak i setene i ein 320 heller da, men du har lyden..... Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Alt er relativt.. Om du sikter til 316 jeg linket til, tror jeg ikke du vil kjenne store forskjellen på 2hk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 det er vel mindre enn 111hk i ein 316 visst det er 113hk i den minste til 318 (e36) Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 selger har oppgitt 116 hk, om det er selger eller du som lyver vet ikke jeg... Men Bmw har sikkert flere 1.6 litre, noen har sikkert fler hest enn andre også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peeet Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 denne da, hva syns dere om denne? ser den har gått lengt. praktisk med en stasjonsvogn da. og fin inni (syntes jeg) og hk ser jo bra ut. men hva sier der som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg