tommynes Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Har en Toyota Carina 2 1991 modell som starter veldig sent på kald motor. Det hjelper litt hvis jeg pumper gassen før jeg starter så jeg har mistanke om at det er automatclutchen det er noe feil med. Noen forslag om hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 vet ikke om du har forgasser på din, men på corolla med forgasser, så skal gasspedalen trykkes helt i bunnen en gang, og slippes opp, før du starter bilen når den er kald. Slik aktiveres automatchoken. Men tror egentlig du har en form for innsprøytning siden det er en 91 mod. da kan det være så mye rart... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommynes Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Ja, det er bensininnsprøyting. Er det ikke automatchoke da eller det noe ellektronisk istedet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Sjekk temperatursensor til motorstyring.. Det er elektronisk innsprøytning på denne bilen. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg