merce-123 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 phahaha WHAAAAAT THA FUUUUUUCCCK!.. hehehehe, måtte le litt sjøl, i dag har jeg hatt en merkelig dag, satt på skolen og dreiv med bedriftsøokonomi da jeg plutselig sa midt i ene oppgava til en jeg samarbeida med at æljjakta er i gang...første stadiet på demens? Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242Turbo Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Fine bilder! Fleir bilder av den her? Siter . ........._____ Mercedes 190D 1962 ...____//_|__\\____ Volvo 242L 1977 ;.,|_ (o) ______(o) \ Volvo 242DL 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Grunnen til at bilen ikke fyra etter sammenstøtet er rett og slett at G-sensoren i døra har slått ut og da den gjør det bryter den kretsen til bensinpumpa. Den sensoren må byttes og systemet resettes hos verksted så starter kjærra igjen... Sånn er det med fine flotte dyre biler... Haha. For'no drit sier nå jeg. Den døra ligger på ca 65 ferdig montert har jeg hørt... Håper ikke forsikringselskapet hans går med på noen løsning der, bare for å statuere eksempel... hihi Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Etter det jeg hat hørt så skulle vist han i BMW en erstatte skadene på Lotusen, men så har også samme person sagt at bilen er totalvrak da :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Jaja, det får jo være opp til han det da... Ikke f... om jeg hadde giddi! Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hehe.. morsomste av alt er at han faktisk IKKE trenger å punge ut EI krone for det der;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx4 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Fine bilder! Fleir bilder av den her? Hadde bare ett til. Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Har du bilder av Rolla`n min da?? Type sølv av eldre model... Siter Catch me if you can..!! Søker dekk sponsor http://www.moonshineracing.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt4wrc Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Heisann! Er det noen her som har bilder av svart celica gt4 eller rød toyota mr2 mk2 her? Veldig takknemmelig om noen har! :) fine bilder som ligger ute her nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt4wrc Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Har du bilder av Rolla`n min da?? Type sølv av eldre model... jeg tror jeg har noen bilder av rolla, har også film av den i action. Du er med i midnightclub eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 jeg tror jeg har noen bilder av rolla, har også film av den i action. Du er med i midnightclub eller ? Det hadde vært supert.. Er hovedsaklig MOONSHINE RACING på meg. men er vel et støtte medlem i Midnightclub!!:worshipbm: Siter Catch me if you can..!! Søker dekk sponsor http://www.moonshineracing.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-A-E Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Hadde bare ett til. Nesten så jeg trodde noen hadde lånt bilen min, farlig lik gitt Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 her er flere bilder for de som ikke sjekker ut den delen av forumet http://www.bilforumet.no/medlemmers-egne-bilder/208723-bilder-raceday-rudskogen-28-09-2008-a.html Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Har du bilder av en hvit primera som sto i depoet? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 2 snutter som en kompis filma av brodern og meg.. Brodern kjører egentlig fort her så han har gateslicks med 26psi eller noe sånt:m'm: Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg