xxx4 Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Ble mange bilder her så det tar kansje litt tid å laste ned :s Siter gt: GTFIVE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Knall bilder! :) Har du flere av grå ascona b'en som du kunne sendt til meg? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anna_ Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Kanonfine bilder! Du fikk ikke tatt noen av min sorte Skyline med Blaupunkt på pansret? Förste (og siste gangen) den bilen var på bane i år, så det hade vart moro å sett noen bilder av det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 JÆVLI mye fete bilder;) har du flere av denne kukken her?! ALtså helst fra litt tidligere på dagen før bilen så ut som at den har falt ned fra himmels:!) ahhaha! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Kanonfine bilder! Du fikk ikke tatt noen av min sorte Skyline med Blaupunkt på pansret? Förste (og siste gangen) den bilen var på bane i år, så det hade vart moro å sett noen bilder av det. :) Bare si svart R34 med svenske skilter;) Jævli bra kjørt anna;) selv om jeg tokk deg jævli fort igjen i noen svinger som du overraska meg på, men du skjønte jo å legge deg ut;) flink jente! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 steike bra bilder:D Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anna_ Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Hehe, var ju förste gangen jag prövde bilen på bane og det var minsann ganska skummelt å sitte på feil side. ;) Bomgiring var nokk grunn ett par ganger til att du blev litt overrasket av att jag tappat tempo. :) Men takk, pröver å ikke vara i veien for noen. Hehe, til neste år då jag er mer vant til bilen så kan du glemme å kommer forbi,.. ;-) ;-) ;-) ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Hehe, var ju förste gangen jag prövde bilen på bane og det var minsann ganska skummelt å sitte på feil side. ;) Bomgiring var nokk grunn ett par ganger til att du blev litt overrasket av att jag tappat tempo. :) Men takk, pröver å ikke vara i veien for noen. Hehe, til neste år då jag er mer vant til bilen så kan du glemme å kommer forbi,.. ;-) ;-) ;-) ;-) ahha sier det vi;) til neste år er jeg enda bedre til å kjøre;) det suger å kjøre på høyre om du ikke er vandt til det;) men det kommer seg fort det;) 2min for oss gutta så er vi verdensmestere..............! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hehe, var ju förste gangen jag prövde bilen på bane og det var minsann ganska skummelt å sitte på feil side. ;) Bomgiring var nokk grunn ett par ganger til att du blev litt overrasket av att jag tappat tempo. :) Men takk, pröver å ikke vara i veien for noen. Hehe, til neste år då jag er mer vant til bilen så kan du glemme å kommer forbi,.. ;-) ;-) ;-) ;-) også funka bilen så mye bedre uten antispinn:D Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 haha... ja det så vi jo på din;) makan! lage kø i langsvingen! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hei knall gode bilder. har du flere av min hvite e30 med gule lykter og svarte felger? mvh Thorbjørn R Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Thorbis varre du som kjørte den ja;) ahha jeg lo hver gang du passerte depoet for du sitter så lavt at alt man ser er hjelmen og armer som ratter for harde livet bortover på sletta;) Pent kjørt! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hvor er den hvite Impreza'n a? :-P Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Den rasa girkassa;) haha! impreza er jo like spennende som å ha sex med ei i rullestol:) vet det fra mine impreza tider;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Bruningen også (hvit 242) hadde et par jævli komiske trekk ved seg! han titer jo faen meg oppover for å nå over rattet der han sitter på gulvet;) Bruner'n: tror du skal handle deg et barnesete så du kommer høyere opp! hahahaha Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg