Volvo_Ola Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Hei! En kammerat lurte på om jeg ville kjøpe en motor av han b230AT Han sa han skulle ha 3000 for den, har selv vært sammen og skrudd sammen motoren etter neddreiing av stempel osv så har sett at det er gjort greit. Er det en grei pris? Får da med motor, turbo, oljekjøler, forgasser, manifolder og det ska til? Han lurte også på om jeg ville kjøpe 2 dobble wbbere med R-sport innsug, hva ligger det på i pris ? -Ola Siter Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Ola Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 har selv vært sammen og skrudd sammen motoren etter neddreiing av stempel ?!?Mener duuu dette ? :P Isåfall vill jeg vite hvorfor dere har dreid av stemplene :) Er jo en fordel å ikke ha altfor høy komp når du ska ha turbo da vettu... Ikke er det forbrenningskammer i stempelet heller... Var det svaret du ville ha ? Siter Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg