MiniKris Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 ja tommestokk funker d vettu;)lett for å sprekke den plastikken der så du gjør vel lurt i å heve litt;)den han hadde var kunn ei trefiberplate som var nedpussa og lakkert;) ah ok:) sånn catkiller koster vell flesk x) pluss lakken. aner ikke hva lakken heter da men:/ noen som har peil? X) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hvem skulle trodd at disse to er helt "make" biler :p sorry ass men jeg ville gått for den svarte uten tvil :) ikke bare pga det som ligger under panseret Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hvem skulle trodd at disse to er helt "make" biler :p sorry ass men jeg ville gått for den svarte uten tvil :) ikke bare pga det som ligger under panseret heeh..enig med deg der;)men hver sin smak vettu;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 har sittet å kikka litt etter catkiller nå..finner til mange andre fronter men ikke til rs-fronten..men du får bare se..ang farge..se gjennom papirer servicehefte som du fikk med bilen å se om d er skrevet inn noe der;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Fy faen den svarte der var nice da:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hvem skulle trodd at disse to er helt "make" biler :p sorry ass men jeg ville gått for den svarte uten tvil :) ikke bare pga det som ligger under panseret sku gjerne hatt dn jeg og men koster vell laaaangt mere enn min:P da kjøper jeg meg heller MB:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 har sittet å kikka litt etter catkiller nå..finner til mange andre fronter men ikke til rs-fronten..men du får bare se..ang farge..se gjennom papirer servicehefte som du fikk med bilen å se om d er skrevet inn noe der;) ah får ta å gjøre det da vettu^^ kan jo eventuelt lage en? X) bare jeg får et bilde av en osv:P er jo værdt et forsøk X) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Det var en på forumet her som lagde catkiller selv.. lakka den svart, så veldig bra ut.. men finner ikke tråden. Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Det var en på forumet her som lagde catkiller selv.. lakka den svart, så veldig bra ut.. men finner ikke tråden. ah ok:/ får google litt osv da^^ hevet bilen idag.. til orginal høyde, ser enda litt lav ut:P men kom meg inni garasja no ivertfall x) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hvis du FAKTISK ser på den utsendemessig på karroseriet så koster den faktisk ikke mer enn din ;) heller billigere enn dyrer ;) ikke tenk på hjerte dens nå da det er spesielt Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiniKris Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hvis du FAKTISK ser på den utsendemessig på karroseriet så koster den faktisk ikke mer enn din ;) heller billigere enn dyrer ;) ikke tenk på hjerte dens nå da det er spesielt hehe sant nokk:P men i kjøpte den sann so, i lika bilen min i^^ den svarte va jo drit feit;D ser ut som han he litt mye camber framme x) hahaha:P kansje den hadde blitt finare uten decals? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg