kimmiaudi Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Gutta fra forumet med nyere a4 er i gang med å prove å ordent et treff. jeg sier la oss henge oss på de:) det kan bli dritt kult dette her gå inn på det andre forumet å join Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Første intrykket er vel "HAHA" Men sant nok kan det bli artig. Hvordan går bilen nå om dagen. Var mye små snadder og feil sist vi skjekket vettu ;) Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Blir for langt vekke for meg uansett :p + Jeg vil heller spare pengene til de store VACN-treffene. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Første intrykket er vel "HAHA"Men sant nok kan det bli artig. Hvordan går bilen nå om dagen. Var mye små snadder og feil sist vi skjekket vettu ;) øy, ikke mobb a...;) ser ikke på detta som noe kjempetreff med masse salgsboder og stand, men heller guttaboys som vil treffast og prøve å gjøre noe sosialt ut av det. rett og slett for moro:) man må holde positiv innstilling;) og lets face it, det hadde vært gøy. kan ikke la alle store treff gjøre så ingen andre kan ha treff:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmiaudi Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hehe bilen går som en kule det var bare bensin pumpa som haddet tatt kvelden:) stemmer lassis kan bli moro detta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 dato ville jo vært fint Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 dato ville jo vært fint Lassis jobber med saken ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Murne Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 regnet vel med det :P Må bare stresse ham litt i og med noen av oss snart vurderer og putte bilen på bukker i verkstedet for litt vinter puss ;) Siter Vrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hvis jeg kommer på dette møtet, så er det kun for å sjekke ut vinga til kimmi!!!1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hvis jeg kommer på dette møtet, så er det kun for å sjekke ut vinga til kimmi!!!1 Hva med de sota semilexus-lyktene mine da? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 regnet vel med det :P Må bare stresse ham litt i og med noen av oss snart vurderer og putte bilen på bukker i verkstedet for litt vinter puss ;) skal love deg at jeg er en smule stressa;) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hvis jeg kommer på dette møtet, så er det kun for å sjekke ut vinga til kimmi!!!1 Skaff deg en A4 så kan du komme:D hehe Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 mordi87; stikker bare innom rent-a-wreck på veien. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hehe;) kommer du som en spion:P Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Runebrune Sleng deg på med meg og Canberra? Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg