henrix Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Hei! jeg lurte på hvordan det går med en T25 turbo med grenrør på en 1.8t? kompisen min tilbød seg å gi meg en t25 turbo, sveise grenrør og grønne 380cc dyser. noen som har noen formening om dette oppsettet? og trenger jeg masse ekstra i tillegg? jeg bestillte meg nytt polert grenrør og 3 toms downpipe til standard K03 så kommer på tirsdag! det er vel kanskje et litt tryggere oppsett?:) mvh Kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Husk at skal du ha T25 på Passat må du ha custommapping også. Polert grenrør til K03 er en grei måte å kaste penger ut av vinduet. Håper det ikke er en av de ebay-grenrørene som florerer på ebay. Disse sprekker utrolig lett Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 jøsses positivt svar:) det er nok ikke noe dritt desverre.. setter ikke på det for at jeg tror jeg får noe mere effekt.. men det ser utrolig mye bedre ut:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg