S14a Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Den ellers så gode Kamasa garasje-jekken min heiste seg for siste gang i dag. :P Det er en oljelekkasje på den, og jeg tror han som lånte den av meg sist har fylt på vanlig motorolje på jekken. -Hva slags olje skal det egentlig være på en slik jekk? Hydraulikkolje? -Kan det være noen gåene pakninger eller noe som bør byttes i den? Noen som vet noe om dette? Mvh S14a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 kanskje den var mett av dager og på tide å kjøpe en ny. sånt skjer i de beste familiger at ting ryker og vi må kjøpe ny... Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Tema har en billig en nå om jeg ikke husker helt feil. Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14a Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Dårlige svar dere kommer med. Helt "god dag mann - økseskaft". :p Jeg tømte jekken for gammel olje, og fylte den opp med hydraulikk-olje. Nå fungerer den topp. Kamasa-verktøy dør ikke av seg selv.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Ville ha tømt og fylt på hydralikk-olje på noe som var hydraulisk før jeg kasta og kjøpte ny. Fint du også tenkte så kort/langt :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 edIT: leif. Siden det løste seg ved hydraulikkolje er vist ikke sylinderen gåen, og da er ikke det noe problem :P Han har ikke tilfeldigvis prøvd hydraulikkolje på bilen? :P Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg