Rødtopp Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Jeg er på leting etter disse felgene. Det er ikke BBS RS felger. Noen som har, eller vet noe om disse felgene? Blir lettere å søke på et navn når man leter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RekordE2 Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 lettere om du hadde lagt ut et bilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødtopp Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Er det ingen som vet noe om disse felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec16 Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 for meg ser det ut som alley cat felger, noe som jeg mener eiker motorshop solgte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødtopp Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 for meg ser det ut som alley cat felger, noe som jeg mener eiker motorshop solgte. Dessverre, ingen rett. Hvis det ikke er noen svært skjeldene alleycats da, men uansett så finnes de ikke i de gamle katalogene jeg har sett i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOSENFORD Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg tror det kan være Opel Senator/Comodor/Monsa felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Sånne felger hadde jeg på min 3,0 76 mod granada. Det var i 95. Mener og huske de va orginale ford felger. 15 toms Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødtopp Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Sånne felger hadde jeg på min 3,0 76 mod granada. Det var i 95. Mener og huske de va orginale ford felger. 15 toms Jeg har bare sett de felgene på denne granadatypen ingen annen bil. Hvis det er ford felger blir jeg overrasket, men jeg håper jeg finner dem en dag i nærmeste fremtid. Takk for tipset. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg