boXer Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Nå er jeg på jakt etter en motor til bilen min. Det jeg er ute etter er en ganske sprek motor. Helst luftkjølt og seff boxer. Hvis du skal selge en slik motor, eller liknende. Eller hvis du kjenner noen som skal selge, eller ser en annonse noe sted, så er det fint om du sender meg en mail på ole-ma@online.no . Jeg er også interesert i følgende: -passende girkasser -bremsesystem -taktrekk til 1303S -skruer til dørhengsler -gummilist til panser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2002 hellothere helpme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 hmrf :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 10, 2002 Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 sjekk her da :D :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 10, 2002 Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 nei nei nei.. nå driver du å roter igjen.. . ØNSKES: RX7 TT motor, komplett!! sånn! (okida.. skriver jo MOTOR TIL '74 1303S da.. men .. folk kan jo tro at det er en 1303S motor du skal ha! fysj å fysj!! ;) ) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 10, 2002 Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 og her og her hva med denne? eller kansje denne? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 10, 2002 Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 nå gir jeg snart opp.. folk driver å poster mellom jeg leser innlegget og jeg får skrevet! hehe.. Forrige innlegg var til boXer, og det var men FØR marius sitt... men vi er ihvertfall enige :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet April 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 hmmm hadde de 13B motorer til 800$+ !? nå ble jeg plutselig litt interesert :D Men trur ikke jeg har råd til bremser som takler det, pluss at adapter koster 4000kr ellerno.. Sponsing anyone? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg