frneeb Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 http://showcase.netins.net/web/isuguy/housejump.wmv ja ja, det er noen som sliter med og finne på ting på fritiden... Siter Plazma MX-5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 :D Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Fy faen å gromt :D hahaha! Den var rå! Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 haha så sykt heftig også tre kameravinkler!!! det var jo LIKE RÅTT :D :D :D :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurrle Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Helt konge! Ikke noe jeg ville gjort med min egen RC bil da, men tøft andre gjør det så vi får se. Hadde no hopp og sånt når jeg var mindre, men det var lite så bilen var 30-40 cm over bakken bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daniel21 Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 jeg vil også se:( Linken fungerer ikke,noen som har lagra den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg