bassdal Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 har bytta motor i en mx-3 so eg har, eg satt i frå en 95mod det pleier aldri å vere noe problem. med nyere motorer osv.. men denna gangen . eg får ikkje gnist å den pumper ikkje bensin.. hjerne er ok. prøvd i en anna bil. noen som har ide? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 bensinpumperele? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Hvis du ikke har tenning, og ikke bensin kan det være at du ikke får noe trigger(turtall) signal til hjernen. Går pumpa 2sek når du setter på tenning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg