Sandmo Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Noen som har lyst til å lage no kult ut av disse bildene? Helst ikke no Overkill, men ellers fritt spillerom! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 tok en kjapp mod;) senket, sotet og ny eksos;) Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet September 27, 2008 Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 glemte å slette toppen av bilde:P nok en gang:P hehe beklager:) Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Ikke dumt;) takk skal du ha :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Ingen som kan fikse sota faceliftlykter og a? Må bytte lykter, de dugger så jævlig... Syns på bildet :( Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Gjorde litt mer jeg :P Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Vet om et par bra skogsveier jeg kunne tenke meg å leke på med din bil om du tar den med hit;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Vet om et par bra skogsveier jeg kunne tenke meg å leke på med din bil om du tar den med hit;) haha;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Gjorde litt mer jeg :P Inte dumt ;) Takk ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Audi2 - Bilforumet Galleriet Eg sette på flamme. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Det ligger jo så mange fine A4:er ute på nettet :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Det ligger jo så mange fine A4:er ute på nettet :O Bilde i den linken eg posta er frå denne tråden, eg laga til flammen med Paint. Edit: Eg brukte bildet til MantaX. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Flammer faktisk... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Gjorde litt mer jeg :P Jo mer jeg ser på det, jo mer lurer jeg på å gjøre det:D Minus logoen i bakruta da...:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 not bad;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg