Aamodt Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Noen som har erfaring med ettermontering av eletriske vinduer? Vurderer å gjøre det på min, er ikke like gøy å sveive^^ Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Det er vel samme prinsipp som på alle biler. nye dørtrekk , elmotor osv.. Du finner jo manual på nettet :) Bare å lete, mener jeg leste om en kar som hadde en brukerhåndbok på pcn sin , som omfattet alt mulig av biler og modeller.. så hør med han. Dette var her på S40 forumet , du har nok lest om dette selv :) Btw , veldig kjekt med el.vinduer ;) Edit: fant ut jeg kunne hjelpe deg litt,er samme prinsipp vil jeg gå ut ifra. så håper dette hjelper deg litt, men som sagt finn ut hvordan dette ser ut på en orginal volvo dør med el.vinduer. bare det kan hjelpe mye :) her : http://a1electric.com/colibri1.htm Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg