Awex Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 2 stk Momostoler selges -1stk MOMO Corse kewlar/carbon stol -1stk MOMO plast stol Nypris på stolene er omtrent 10.000 kroner. Det følger også med originale MOMO alu-fester på begge stolene. Stolene er strøkne, det eneste som er "galt" er to ørsmå hull på den ene stolen. Dette ser du på bilde 2 Selges til høystebydende over 5000,- Bilder: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfcossi Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 hvor stor kan du være over ræva for og få plass da ?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Du bør ikke være stort større enn 1.75. Er du lengre enn det, vil de bli for korte i ryggen. Jeg er rundt 1.85, og de er for små for meg. Jeg har også problemer med å få ræva ned i karbon/kewlar-stolen (den er litt mindre). Nå vet jeg ikke om det finnes noe "mål" på romper, så det er litt vanskelig å svare på spørsmålet ditt :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Selger du en og en også, eller begge samlet? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by aWeX 2 stk Momostoler selges -1stk MOMO Corse kewlar/carbon stol -1stk MOMO plast stol Nypris på stolene er omtrent 10.000 kroner. Det følger også med originale MOMO alu-fester på begge stolene. Stolene er strøkne, det eneste som er "galt" er to ørsmå hull på den ene stolen. Dette ser du på bilde 2 Selges til høystebydende over 5000,- Bilder: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 disse som satt i suden til Boxer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 De kommer fra alfaen til Boxer ja. Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i å selge de hver for seg, men om noen greier å kjøpe en stol hver, så går det jo bra. Jeg er ikke interessert i å sitte igjen med en stol, for å si det på den måten. Prisen blir da 3000 for carbon/kewlar-stolen og 2000 for den andre. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by aWeX Du bør ikke være stort større enn 1.75. Er du lengre enn det, vil de bli for korte i ryggen. Jeg er rundt 1.85, og de er for små for meg. Jeg har også problemer med å få ræva ned i karbon/kewlar-stolen (den er litt mindre). Nå vet jeg ikke om det finnes noe "mål" på romper, så det er litt vanskelig å svare på spørsmålet ditt :) Ser ikke helt problemet.... kan du ikke bare få tak i ett bilde av deg, tatt bakfra så ser vi hva som er plass til i stolen:D Er interesert å kjøpe plaststolen så dersom noen andre er interesert i karbonstolen kanskje vi kan finne en løsning? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by aWeX Nå vet jeg ikke om det finnes noe "mål" på romper, så det er litt vanskelig å svare på spørsmålet ditt :) Hmm...nå er ikke jeg helt sikker på om dette er stolene som du har i AE86'en, men hvis det er det så passer plastikk stolen som støpt for meg iallfall. Jeg har rimelig sexy rompe, så hvis du er en boytoy er det bare å løpe og kjøpe... da passer de perfekt :D EDIT: Ikke rart awex selger :D:D:D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Baldrick Ser ikke helt problemet.... kan du ikke bare få tak i ett bilde av deg, tatt bakfra så ser vi hva som er plass til i stolen:D Er interesert å kjøpe plaststolen så dersom noen andre er interesert i karbonstolen kanskje vi kan finne en løsning? Yep, det er ikkeno` problem! Fraktkostnader kommer såklart i tillegg. Om noen er int. i carbon-stolen så får de si fra så fort som mulig. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by aWeX Yep, det er ikkeno` problem! Fraktkostnader kommer såklart i tillegg. Om noen er int. i carbon-stolen så får de si fra så fort som mulig. Nå har jeg etter all sannsynlighet kjøpt meg annet interiør tidligere idag... så da er det spørs om det blir aktuelt for min del alikevell. Fikk tilslaget på annet skinninteriør på QXL, men har ikke fått svar fra selger enda, så det er ikke 100% avklart enda. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 hmm.. kanskje jeg skulle kjøpe det ene og ha i stua sammen med xboxen og 360 Modena rattet mitt? eneste er at da blir nok min samboer ENDA mer sur enn da jeg kom hjem med rattet.. :D :rolleyes: Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 jeg kan ta carbon-stolen for 3 lapper hvis den ikke allerede er solgt. mvh syrre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Syrre jeg kan ta carbon-stolen for 3 lapper hvis den ikke allerede er solgt. mvh syrre Jeg har sendt deg PM :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 er begge stolene solgt?? er inntresert.. hadde vært noe det.. :D holder på å dette ut av setene jeghar nå i svinger :( Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 får man med 4 punktsa også? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg