Morken Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Som sagt så driver jeg på med ett prosjek, Jeg har en s2 aby motor som jeg så gjærne skulle satt i min audi 90 quattro 1989 modell. men nå har prosjektet stått i et halvt år, fordi jeg ikke har tid til å drive på med det. lurte på om noen kunne tatt på seg svartarbeidet å få i motoren?? ellers så blir jeg bare nødt til å selge hele driten:( Siter Åååå, det var seks HØØØYRE ja! Audi 90 Quattro 20v Prosjekt Volvo 240 GL Bilcross Hanomag Henschel F25 Russebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Jeg kan være interessert i å hjelpe, men blir jo ikke akkurat i nærheten da. Men får du ikke hjelp nærmere kan jeg også være interessert i å kjøpe prosjektet ;-) Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morken Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 er ett stykke til østfold ja, men har masse kjentsfolk der som jeg skulle besøkt for lenge sia uansett så kan jo kanskje samkjøre med det. hvor mye tror du at du skulle hatt for å ordne det? kan godt bare sende meg pm. vil helst vente litt med salg. føler at jeg taper så mye på det. Siter Åååå, det var seks HØØØYRE ja! Audi 90 Quattro 20v Prosjekt Volvo 240 GL Bilcross Hanomag Henschel F25 Russebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg