Gå til innhold

Senkesett til Golf 4 stv

Ranger emnet


Melli

Anbefalte innlegg

Ser dere har senket golfene deres 55 mm og mer her oppe. Er det noen av dere som har hatt problemer med at stab. staget tar i drivakselen på høyre side fremme? Har 40/40 senk og gule koni på min og den subbet borti. Kjøpte derfor noen justerbare stag for å løfte stab. staget, men nå subber det på høyre og venstre side. Løfta 25mm fra orginal staget, men kanskje jeg må justere opp mere? Har noen erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjent problem dette ja.. jeg har senka min ca 80/80 å det subber bare enkelte ganger når jeg har full bil og kjører på skikkelighumpete vei.. og når jeg svinger skarpt for å kjøre opp på stede hvor det ikke er helt bein veg slik at den vrir seg litt og subber nerri stabstaget.. mn som phax sier.. kjøp stag fra møller.. så det var flere som har gjort det.. mn du trenger kun å bytte staget, gummiforingene og muttrene og skivene.. da blir det litt over 1000kr for hele greia..skal selv gjøre dette mn får ta det til neste sommer.. har klart å stere slik at det ikke subberså ofte nå..justerte slik at den er justert høyere opp på venstresiden tror jeg.. da ble det bedre.. prøv deg frem bare...

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Har en 2002 Golf TDI hvor jeg har et problem etter senking.. Har bytta til R32 stab.stag.og de justerbare brakettene imellom stab.stag å bærebru... men, det blir jo helt rare vinkler imellom begge festepunktene.. stab.staget er på en måte for smalt, pluss at festet på bærebrua skulle vært lenger inn...skrur jeg fast de brakettene nå, så går det å bryter noe voldsomt i skruehullene... veit ikke heeeelt om jeg har forklart det forståelig nå men :) noen her som har det samme problemet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår