Magge Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Hei! Først av alt: Jeg har ikkje så veeeldig peiling på bil/Ford. Jeg har en 1991 Ford Sierra GLX 2,0 som jeg har et problem med. En dag så ville ikkje den starte. Jeg har etter mye om og men, funnet ut at den ikkje får bensin. Så jeg tenkte jeg skulle sjekke relèet,men da sto var selvfølgelig ikkje relèene som sto i sikringsboksen merket. Så da fann jeg en tråd på dette forumet der en skreiv at bensinpumpereleet sto foran passasjersetet.Så jeg sjekket der. Men der var bare ei stor grå boks. og ingen rele. Er det noen som kan forklare meg hvor jeg finner dette releet? Eller hjelpe meg på en annen måte? Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtx_fun Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 er du sikker på at det er releet som har tatt kvelden da? har du sjekket bryteren som sitter bagasje rommet? går bensin pumpa? er sikringen hel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Jepp,jeg har koblet meg rundt den bryteren.. bensinpumpa starter ikkje,og sikringen er like hel. Det er selvfølgelig fullt mulig at bensinpumpa er gåen,men tenkte jeg skulle prøve alt anna før jeg eventuelt skiftet den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtx_fun Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 ja det er en fordel det egentlig, ettersom pumpa sitter i tanken på disse bilene. men prøv å kjør strøm på den rett ifra coil f.eks så finner du ut om den er død eller ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Er det noen som veit hvor releet er plassert her? Så jeg kan sjekke om det er gåent? Edit: leif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 ¨hadde samme feil som du har på min.. Fant et grønt relee bak speedometeret... Men feilen viste seg å være at det sitter 3 kontakter bak batteriet og den i midten eller nederste husker ikke helt men dro de ut og satt de inn igjen med elektrodespray så dæven tror du ikke pumpa summa æ gett Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg