loewen Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Har en MB C180 -96mod med manuell kasse, som lekker strøm et eller annet sted. dvs, at når bilen ikke blir brukt på en ukes tid er batteriet tomt, da bestemmer bilen seg for at den ikke vil gå på tomgang når man får litt strøm på batteriet igjen. og elektronikken i bilen bruker ofte en gooood stund på å tilbakestille seg sånn att den går på tomgang igjen:( og batteriene slites ut oftere enn man bytter sokker! Har mistanke om at det er jordingsfeil en eller annen plass, men hvet ikke hvor eller hvordan jeg skal finne det ut. Noen som vet hva som er galt og/eller har hatt et lignende problem? Takk for svar : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helten93 Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Typisk merce tenker jeg. Jeg hadde trøbbel med min c180 1997, det som var med min var at magnetventilene som styrer kupe varmen hadde konstant strøm og da tappet batterie på to kvelder. Jeg ville annbefalt deg å koble fra batteripolen måle strømmen bilen bruker ved å ha måleinstrumente mellom ene batteripolen og batteri skoen, og så gå i gang med å plukke ut sikringer å se hvilken kurs som trekker. Det gjorde jeg og jeg fant ut av det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helten93 Skrevet April 18, 2012 Rapporter Share Skrevet April 18, 2012 hjernen min har faktisk røket så elektronikken lever sitt eget liv.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg