henrix Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Da har jeg (ENDELIG) fått gjort litt på bilen min.. desember 2007 kjøpte jeg denne bilen og mnd. etter blei det kjøpt inn frontfanger og lykter.. da så det slik ut: og prøve montering av fanger: noen mnd. senere ble det montert coilovers, blå silikonslanger, forge dump, skinn interiør og felger. nå nesten et år etter har jeg fått somlet meg til å gjøre litt på bilen.. fikk et lite energi kick en fredag og fant plutselig ut at jeg skulle lakkere bilen. men jeg ville gjøre noe annerledes. så da var det bare å finne frem litt teip å begynne å fantasere litt.. det jeg endte opp med på søndagen var dette: fikk lakkert grillen også på mandagen etter så nå ser den ca slik ut: ja jeg veit det er litt harry men det passet bra sammen med det sorte og blå skinn/alctara interiøet jeg satt inn.. (det gamle stoff interiøret var greit slitent så jeg hentet nytt skinn interiør fra tyskland (stoler, dørtrekk, titanlister og midtkosoll. når det gjelder stripen over bilen er det jo selvfølgelig smak og behag.. jeg synes det ble ganske fint. hentet litt inspirasjon fra nye audi med svart tak men jeg synes jeg skulle hente det svarte igjen i profilene på panseret og fangeren. det som står på min ønskeliste nå er: * større turbo, FMIC, chip osv. * skal lakkere resten av bilen så fort jeg får ny bakluke. (pga rust rundt ruta) * nye felger * spredere i fanger. dette er ikke noe showcar prosjekt men målet er å ha en pen beuksbil! håper dere liker det! kom gjerne med ris og ros:) trenger også litt tips til trimming. :) PS: Bilder av hele bilen kommer snart. skal bare få lakkert resten da det ikke er noe å "skryte" av. Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 jævla fint d dær vurder å jær samme me min bærre candyrød på toppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 min er ikke svart den heller;) rød perlemor når sola står på:) men moro at du likte det!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 har hatt akkurat samme visjon som din bare en rs fanger så nå skal jeg bestille candylakk uten tvil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 da har jeg bestillt meg litt deler:) * rustfritt grenrør * 3" downpipe * boost controller og imorgen (mandag) har jeg fått time til chip:) så da blir det vel bra til slutt håper jeg:) men er det noen som har en N75 liggendes? jeg lurer på om min kanskje har tatt kvelden.. hehe Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 vilket grenrør er det du har bestilt?? en kompis av meg som har en a4 1,8t kjøpte et sånn billigrenrør holdt kansje 1 måne før jeg måtte bortåver å sveise det sammen ijenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 dette http://www.nordicautoimport.com/audi-18-vw-kkk-stock-upgraded-stainless-turbo-manifold-848-p.asp Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Hei, pen pen bil, gleder meg til og se felger og resten av bilen, er det en stv? åssen blir/er bilen bak? fanger eksos? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 var et slikt han hadde, man fikk bare inn 2 bolter til turboen og det ble et stort hull i det etter en månes tid ca. men det kan jo være forsjellig kvalitet på stål og svis fra forskjellige levrandører Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 noen som kan fortele meg hvorfor jeg ikke kan åpne photobucket.com verken i firefox eller internet explorer??? vil jo se bildene:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themps Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 sætan d dær e fint.. stå på.. er det en stv? Ole jupp d dær e en STV.. sjekk signaturen hannes.. Siter passat 1997 3b rocky 1985 2L offroad (x) accord 1988 2.0exi vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Ehhmm,,hva er vitsen med å chippe bilen,før du har fått på delene,f.eks downpipe,og intercooler???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 hvorfor skulle det ha noe å si?? øker jo bare effekten enda mere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Ja sorry, jeg synes det så sånn ut igjennom bilen, også sa han rust rundt ruta på bakluka.. pen er det ihvertfall. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet September 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 takker:) fikk chippet bilen idag. en såkaldt 217hk chip. var noe med hjernen på bilen min som var den fineste å chippe. problemet er bare at noen har vært å tuklet med wastegaten min.. så lader bare 1 bar.. men ny turbo blir bestilt og da en K04 så er det på tur å få nytt software igjen:) men ikke noe fusk og tull:D så det er en FRYD å kjøre bilen nå:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg