Gå til innhold

Baklykter til stratus

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Har lett selv etter baklykter, nesten så jeg vurderer å bytte bakfanger og kjøpe cirrus lyktene :)

 

Sjekket mine baklykter i kveld, stemmer at det er ett blindhull der. Men hvilken sokkel skal jeg bruke der, og hvor skal jeg hente strøm? Blir (om man er flink) ett rundt hull til å sette lys i :)

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett selv etter baklykter, nesten så jeg vurderer å bytte bakfanger og kjøpe cirrus lyktene :)

 

Sjekket mine baklykter i kveld, stemmer at det er ett blindhull der. Men hvilken sokkel skal jeg bruke der, og hvor skal jeg hente strøm? Blir (om man er flink) ett rundt hull til å sette lys i :)

 

Får kjøpt universale pæreholdere med fjærspenn som sikkert vil sitte, og strømmen linker du bare fra parklyset som allerede er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

er jo mulig å sjekke ut chrylser cirrus, dodge stratus, plymoyth breeze. så vidt jeg har forstått, så er disse samme bilen på stort sett alt av deler. :P

 

edit:

fant faktisk innlegg fra lowrider nå:P

 

http://www.bilforumet.no/chrysler/182065-kj-pe-bil-deler-chrysler-stratus-97-mod.html

jeep gr. cherokee limited ´93

chrysler stratus 2.0le ´95

chevrolet malibu 2dht ´65

pontiac bonneville police 4dht ´69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cirrus har baklykter som er mer "formet" enn stratus, så bakfangeren på stratus og cirrus er ikke lik. Skal du sette på cirrus baklykter så må du sette på cirrus bakfanger også.

 

Prøvde trikset med å sette lys i markeringslysene. Ble veldig bra ! :D Eneste at jeg koblet markeringslysene paralelt med baklysene, så de slår seg av når jeg bremser (?). Men ellers ble resultatet bra ! :D

 

266875.jpeg

 

266876.jpeg

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cirrus har baklykter som er mer "formet" enn stratus, så bakfangeren på stratus og cirrus er ikke lik. Skal du sette på cirrus baklykter så må du sette på cirrus bakfanger også.

 

266875.jpeg

 

266876.jpeg

 

hmm... da lærte jeg noe nytt i dag gitt :driving

dette blei jo stilig :win

jeep gr. cherokee limited ´93

chrysler stratus 2.0le ´95

chevrolet malibu 2dht ´65

pontiac bonneville police 4dht ´69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cirrus har baklykter som er mer "formet" enn stratus, så bakfangeren på stratus og cirrus er ikke lik. Skal du sette på cirrus baklykter så må du sette på cirrus bakfanger også.

 

Prøvde trikset med å sette lys i markeringslysene. Ble veldig bra ! :D Eneste at jeg koblet markeringslysene paralelt med baklysene, så de slår seg av når jeg bremser (?). Men ellers ble resultatet bra ! :D

 

 

Ja, ja, da har du vel jorda til bremselyset da:spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår