millapilla Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 heisann:) har lett lenge på nettet nå, etter noen freshe baklykter til min chrysler (dodge) stratus 1997 mod. men finner bare orginale lykter. Har lyst på noen som passer til styling. Men har så langt ikke funnet noen som passer. har dere noen tip til hvor jeg skal lete? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Er ute etter noe av det samme. Har sett etter både front og baklykter, men det ser ikke ut som om noen har/selger det. Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 På de originale lysa skal det være blindhull på siden til å sette inn pæreholder for markeringslys. (som ikke er/var lov i europa) Sett inn pære her så vil allt rødt lyse, bortsett fra lite felt som er refleks! Blir ihvertfall mye penere!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Har lett selv etter baklykter, nesten så jeg vurderer å bytte bakfanger og kjøpe cirrus lyktene :) Sjekket mine baklykter i kveld, stemmer at det er ett blindhull der. Men hvilken sokkel skal jeg bruke der, og hvor skal jeg hente strøm? Blir (om man er flink) ett rundt hull til å sette lys i :) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Har lett selv etter baklykter, nesten så jeg vurderer å bytte bakfanger og kjøpe cirrus lyktene :) Sjekket mine baklykter i kveld, stemmer at det er ett blindhull der. Men hvilken sokkel skal jeg bruke der, og hvor skal jeg hente strøm? Blir (om man er flink) ett rundt hull til å sette lys i :) Får kjøpt universale pæreholdere med fjærspenn som sikkert vil sitte, og strømmen linker du bare fra parklyset som allerede er der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trbo0le Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 er jo mulig å sjekke ut chrylser cirrus, dodge stratus, plymoyth breeze. så vidt jeg har forstått, så er disse samme bilen på stort sett alt av deler. :P edit: fant faktisk innlegg fra lowrider nå:P http://www.bilforumet.no/chrysler/182065-kj-pe-bil-deler-chrysler-stratus-97-mod.html Siter jeep gr. cherokee limited ´93 chrysler stratus 2.0le ´95 chevrolet malibu 2dht ´65 pontiac bonneville police 4dht ´69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Cirrus har baklykter som er mer "formet" enn stratus, så bakfangeren på stratus og cirrus er ikke lik. Skal du sette på cirrus baklykter så må du sette på cirrus bakfanger også. Prøvde trikset med å sette lys i markeringslysene. Ble veldig bra ! :D Eneste at jeg koblet markeringslysene paralelt med baklysene, så de slår seg av når jeg bremser (?). Men ellers ble resultatet bra ! :D Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trbo0le Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Cirrus har baklykter som er mer "formet" enn stratus, så bakfangeren på stratus og cirrus er ikke lik. Skal du sette på cirrus baklykter så må du sette på cirrus bakfanger også. hmm... da lærte jeg noe nytt i dag gitt :driving dette blei jo stilig :win Siter jeep gr. cherokee limited ´93 chrysler stratus 2.0le ´95 chevrolet malibu 2dht ´65 pontiac bonneville police 4dht ´69 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lowrider Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Cirrus har baklykter som er mer "formet" enn stratus, så bakfangeren på stratus og cirrus er ikke lik. Skal du sette på cirrus baklykter så må du sette på cirrus bakfanger også. Prøvde trikset med å sette lys i markeringslysene. Ble veldig bra ! :D Eneste at jeg koblet markeringslysene paralelt med baklysene, så de slår seg av når jeg bremser (?). Men ellers ble resultatet bra ! :D Ja, ja, da har du vel jorda til bremselyset da:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg