Gjest DK Naslas Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 HEi :) Jeg lurer litt på å kjøpe en RX7, så hørte jeg noe om at staten har satt et forbud mot å imprtere biler som rx7,skyline,supra osv fra japan. Men var dette bare et forslag eller er det innført? Og hva innebærer det, er det fordi de er høyre ratta, eller fordi de er så letteå trimme osv? På forhånd takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Er ingen forbud mot å importere biler. Går vel kanskje på registrering og typegodkjenning. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Tror ikke man får skilter på biler med rattet på feil side lengre. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest DK Naslas Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 ja sorry, det var registrering jeg mente:P så hvis jeg finner en i tyskland så går det fint altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 20, 2008 Rapporter Share Skrevet September 20, 2008 RX-7 er vel ikke noe problem, da de ble solgt i europa. Problemet ligger ikke i at de er høyreratta, men at de er ikke typegodkjent i europa eller noe. Sikkert noen som har litt mer utfyllende info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg