Bmw Mpower Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Hei! Har kjøpt meg en E230 avntgarde. Fant ut av at lyktespylerne ikke fungerer. Noen som vet hva det kommer av? Kan det bare være en sikring? Også skal det være noe org navigasjons greier. Er en slags cd spiller i bagasjerommet på venstre side med mercedes-benz logo på. Hvordan fungerer det? Er en sånn klump på koffertlokket også, hører det sammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Lyktespyleren er elektrisk (og er en separat tank), så der er nok en sikring. Den klumpen på bakluken er nok den som mottar GPS signalene. Må du ikke ha cden i spilleren forran på den? Jeg har Pioneer sin toppmodell med navigasjon i min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Ok takk for svar. Skal sjekke sikringen jeg. Ok, så jeg må med andre ord ha en cd spiller med skjerm? Kom på en annen ting i farta.. Hver morgen jeg starter bilen, så kommer det en rar lyd fra kupèlysa. Som om det var en liten vifte inni der..eller en veps...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Hvis det er standard spilleren, så har den kun stemme og ikke kart, så vidt jeg vet. Tror du må ha dårlig kontakt mellom pære(ene) og polene. Ta forsikktig av glasset (plast) med et skrujern, og vri litt på pærene, så kanskje det forsvinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Slik ser navigasjonen ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 ja stemmer ok, da får jeg leite litt etter spiller. Stili interiør forresten. Har finnu ut at når bilen girer bl.a fra 3. til 4. så ruser turtallet seg opp litt. Kommer det av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Bildet er en SLK. Hvilken årsmodell er bilen? 4-5 trinns automat? Kan kanskje være på tide med et olje og filter skifte på automaten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Ja syns ikke bilde stemte med en w210 men.. Er 97 mod, 5 trinns kasse. Mener jeg så en kvittering på at girkassa var bytta eller overhalt for 7000km siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Semplene inni automaten kan gå tregt hvis det er lenge siden bytte av oljen/filteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 hørte en sa at det kunne være ventilene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E320 Avantgarde Skrevet September 19, 2008 Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Ja noen kaller det ventiler, men det er stempel og noen kuler som blir pakket inn i dritt fra oljen. Kan nok hjelpe med et olje/filter bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 ok takk for hjelpen! Er det no spess vanskelig å bytte det sjøl eller? Noe anbefaling på girolje? Motorolje og for den del, tenkte å bytte der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mpower Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Har kikket rundt og ser det er veldig lite styling å få til disse bilene. Har lagt ifra noen planer om lime på masse plastikk på bilen, men kanskje en liten leppe foran som denne http://www.dekkportalen.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=1039&catalogDirectoryId=786 Finner ikke noe til w210 da...regner med at den til 208 ikke passer, så må tilpasse den selv. Er det noen som har bilde av chromeringer i speedometeret? Eller carbon deksel i instrument huset? Lurer også på om jeg skulle fjernet stjerna på panseret og bare hatt emblem der. Finner så lite bilder av sånt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg