k9v Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Huff, slikt er kjipt... :( greit at det er en "grei sak", han som rygga på deg har all skyld osv., men det som er kjedelig er alt tiden du bruker på en sånn sak og for å ikke snakke om irritasjon.. Så til slutt ender du opp med en skjerm full av sparkel... jævlig drit... Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 ja kjipe saker..... jeg blir så sur når det gjelder sånne ting jeg!! det er ett irritasjonsmoment.. jeg hadde halv sugd karen krevd hel lakkering.. hvertfall siden er lakkrt så nylig.. ny skjerm å.. du hadde jo ingenting med det å gjøre..! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Manuell-Stikke jeg hadde halv sugd karen :D :D :D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Vet ikke helt, men tror ikke akkurat han rygga i bilen med vilje da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Manuell-Stikke jeg hadde halv sugd karen lol lol lol lol lol lol lol Men uansett...kjipe saker, men det er sånt som skjer. Lite vits i å være sur på fyren i ettertid, HVIS han gjør opp for seg og beklager seg skikkelig. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by funkes lol lol lol lol lol lol lol Men uansett...kjipe saker, men det er sånt som skjer. Lite vits i å være sur på fyren i ettertid, HVIS han gjør opp for seg og beklager seg skikkelig. Han var så fortvila at jeg nesten syns synd på'n, så jeg gadd ikke lage noe styr utav det. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Manuell-Stikke jeg hadde halv sugd karen jeg tror jeg hadde bare hals-hugd karen jeg:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Hva faen er vitsen med å være sur på karen, hvis han gjør opp for seg, og alt går fint? Tviler meget sterkt på at han gjorde det med vilje.. ? Forstår at folk ville vært sur, ja, men hvis han hadde gjort opp, then why? Som han sier, virka han jo jævelig opprørt.. Faen noen folk sliter asså..:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg