volvo145 Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hei, jeg så denne lekre klassikeren på jobben her om dagen, var masse brytere, og skikkelige bøtte stoler inni. Lurer på hva som bor i denne... Og vil han selge vil jeg kjøpe :-) Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Ser ut som en orginal 242 turbo, us modell. Litt spesiell bil. Var jo endel "tjyvbone" styling som ikke passa inn der da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 stemmer d som Heimstad sier. Bilen holder til i stavanger Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet September 21, 2008 Rapporter Share Skrevet September 21, 2008 Ødelagt 242 på veien!! Us fronten er bare stygt! Liker bare ikke den fronten, passer ikke til dessa gamle volvobila.. Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Ja smaken er som baken , delt.. Jeg synes den fronten er knall fin på de bilene, og denne spesielt, han hadde byttet ut fjernlysene med netting, og den eneste "stylinga" utenom Gr. A vinga er vel scoopet over vifte inntaket? Var hovedstrømbryter der hanskerommet var og ingen orginale instrumenter, RÅ inni. Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,3 kimmi Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 us fronten er mildt sakt rå.fett bil tror jeg har sett det i larvik en gang. Siter 99" Kangoo 1.9 D 88" volvo 740 Tic FM2 Skrensar Lag *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 Feit bil, men griller ødelegger :/ Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimosabi Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Det der er jo en rånebil, for tusan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Den bilen er tatt inn fra Usa ja...strøken usa front er det og...sitter turbomaskin i den, tror det er sånn "halveis originale" greier...bilen ser grei ut for rust også, samt at den har ganske mye snacs som takluke osv. ...men at han vil selge, det tviler jeg på... :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_BG1 Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 E ein kamerat av meg sin bil. Han var i haugesund på en jobb.. E ikkje stor sjanse for at han vil selge. var det du som ville kjøpe den når han var der? Er forresten en TIC som står i. Går greit.. Nå er han forresten inne og ser selv.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Orginal tilbehør vil ikke jeg kalle for styling... Det som jeg ser er Gr.A vinge, snow cap, senk, felger og MECA klister...Rått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Orginal tilbehør vil ikke jeg kalle for styling... Det som jeg ser er Gr.A vinge, snow cap, senk, felger og MECA klister...Rått Meca klistremerke, streamer i frontrute, sota lykter, teit grill, panser i annen farge enn resten av bilen....Ikke rått. Vi har heldigvis veldig lite sånt der jeg bor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg